czwartek, 12 kwietnia 2012

Skarpety na drutach

W końcu zaczęłam moją wymarzoną robótkę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skarpety na drutach. To są moje pierwsze ;),dopiero zaczynam. Pomaga mi w tym ta książka


Polecam!!!!! Jak ja rozumiem co jest w niej napisane to zrozumie każdy ;).
Teraz zdjęcia moich pierwszych poczynań ze skarpetami i drutami





No i pierwszy raz robię na pięciu drutach na raz ;),prawdziwe wyzwanie.
Tutaj wrzucam zdjęcia przepisu na skarpety ;),gdyby ktoś nie mógł odczytać a miał ochotę podrutować ze mną to proszę o info na maila i wtedy prześlę.




2 komentarze:

  1. Gratuluję odwagi - zobaczysz, jakie to proste i fajne, nie wiem czemu, ale ja bardzo lubię robić skarpety, może dlatego, że szybko widać efekty?

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie faktycznie proste ;),tym bardziej,ze te mozna bez piety krecic ;) i rosną w oczach ;)!!!!!

    OdpowiedzUsuń