piątek, 14 października 2011

Gazetowo.

Tak jak wczoraj obiecałam dzisiaj gazetowo . Oczywiście uważam,że najlepsza gazeta z wzorami haftów to THE WORLD OF CROSS STITCHING , no i te ich gratisy ;). Ale kupiłam polską gazetę z fajnymi wzorami i chciałabym wyhaftować wszystkie które pokazuje Wam na zdjęciach ;). Brakuje mi w naszych gazetach gratisów,może kiedyś...







Najbardziej podobają mi się koniki,może kiedyś się zdecyduję. Na razie mam inne plany.
Koleżanka na swoim blogu www.haftowaneprezenty.blogspot.com pokazała Burde z wykrojami dla dzieci. Super pomysły!! Więc poszłam zobaczyć do kiosku,a tam inne Burdy w tym Szycie krok po kroku ;) i tam szycie dla początkujących. Super wykroje peleryn i ponczo. Bardzo mi się spodobały. Wrzucam zdjęcia tych które mnie uwiodły ;).




 Futrzana peleryna zwaliła mnie z nóg,jest rewelacyjna ;)




A moje zdrowie lepiej,a może inaczej ;). Gardło nie boli,ale dzisiaj mam kłopoty z mówieniem. Ale wole tą wersje....

2 komentarze:

  1. Fajne te pelerynki, ale nie mialabym ani cierpliwosci, ani czasu zeby to uszyc, Prosciej jest isc i kupic w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a cenowo , w sklepie chyba taniej ;)
    ale jest super ta włochata !!!

    OdpowiedzUsuń